Książkowe Zacisze
Witaj na blogu drogi czytelniku. Jeżeli jesteś tu nowy, to chcielibyśmy żebyś został z nami na dłużej.

Igrzyska Śmierci: Kosogłos

Po zakończeniu 75 Głodowych Igrzysk i po wydarzeniach na arenie, wybucha bunt. Początkowo opór stawia kilka dystryktów, później dołączają do nich kolejne. Katniss boi się, że już na zawsze utraciła Peetę, a na dodatek musi pogodzić się z nową rolą. Rolą Kosogłosa.

  • Tematyka: bunt społeczeństwa przeciwko władzy; powstanie; walka; obalenie władzy
  • Fabuła: wciągająca; żywa; niebanalna; oryginalna; pełna zwrotów akcji
  • Brutalne sceny: bardzo dużo
  • Sceny erotyczne: brak
  • Wulgaryzmy: brak
  • Ryzyko występowania łez: ogromne 
  • Czy warto mieć ją na półce: zdecydowanie tak!

W „Kosogłosie” znajdziesz jeszcze więcej akcji, niż w poprzednich częściach. „Niewinna” rozrywka zamieni się w krwawą wojnę, którą nie każdemu będzie dane wygrać… Ta walka stanie się również Twoją walką. Ci ludzie staną się Twoimi przyjaciółmi. Będziesz cierpiał. Będziesz musiał pogodzić się ze stratą. Prawda Cię zaskoczy.
Panie i Panowie, 76 głodowe igrzyska czas zacząć!

Ocena Karoliny: 9,5/10
Ocena Pauliny: 10/10


Paulina i Karolina

2 komentarze:

  1. No i zwieńczenie całej historii... Nic dodać, nic ująć. Jak dziś pamiętam, kiedy w dwa dni skończyłam dwa pierwsze tomy i tak bardzo nie mogłam się doczekać dalszych losów bohaterów (poprzednie części były pożyczone) że kiedy pojechaliśmy do kina z klasą to w 15 minutowej przerwie "dla nas" zdążyłam pobiec do empiku, kupić Kosogłosa i wrócić, haha. Było to dobre trzy lata temu, a serię ciągle pamiętam. Jestem ciekawa, co opublikujecie dalej. Skoro jest Was dwie, bardzo chętnie zobaczyłabym też recenzje, których oceny się ze sobą nie pokrywają, po przecież dwie osoby nie może podobać się to samo?

    Pozdrawiam :) Insane z http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszą część pożyczyłam od koleżanki i tak mi się spodobała, że natychmiast kupiłam kolejne części, które potem pożyczyłam tej koleżance i przy okazji Paulinie :)
      Tak jakoś wyszło, że mamy podobne gusta i większość ocen będzie się ze sobą pokrywała ;) Może coś takiego znajdziemy, co nie podoba się jednej, a drugiej się podoba :)
      Również pozdrawiamy :)

      Usuń