Książkowe Zacisze
Witaj na blogu drogi czytelniku. Jeżeli jesteś tu nowy, to chcielibyśmy żebyś został z nami na dłużej.

Delirium: Opowiadania

NADZIEJA. WALKA. MIŁOŚĆ.
„Delirium. Opowiadania” to dodatek do trylogii „Delirium”, składający się z czterech krótkich historii. Zawiera opowiadania napisane z punktu widzenia: Hany, Annabel, Raven i Alexa. Dowiadujemy się z niego nieznanych dotąd faktów o bohaterach serii.
Tematyka: cierpienie; życie w ukryciu; walka o przetrwanie; działalność w ruchu oporu; łamanie zasad
Fabuła: ciekawa; poruszająca; dostarcza kilku nowych informacji o bohaterach
Brutalne sceny: występują
Sceny erotyczne: brak
Wulgaryzmy: brak (chyba)
Ryzyko występowania łez: niskie
Czy warto mieć ją na półce: niekoniecznie
Według mnie książka stanowi ciekawe uzupełnienie całej serii, ale nie wnosi zbyt wiele nowych informacji. Każde opowiadanie jest jakby relacją zza kulis i poszerzeniem wątków, które wystąpiły w trylogii. Zabierając się za „Delirium. Opowiadania” miałam cichą nadzieję, że autorka wspomni tu o tym, co stało się z bohaterami po zakończeniu „Requiem”. Niestety, dodatek opisuje tylko wydarzenia, które miały miejsce w trakcie trwania serii i nie wykracza ponad to. Książka może nie była zbyt porywająca, ale nie żałuję, że po nią sięgnęłam. Mnie osobiście najbardziej podobała się historia Raven i przyznaję, że byłam zaskoczona takim obrotem sprawy.

Uważam, że „Delirium. Opowiadania” to miłe uzupełnienie całej trylogii. Jeżeli podobała Ci się ta seria, sięgnij również po dodatek!


Ocena Pauliny: 6/10
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz