Książkowe Zacisze
Witaj na blogu drogi czytelniku. Jeżeli jesteś tu nowy, to chcielibyśmy żebyś został z nami na dłużej.

SKANDAL

 
LISTOCENZJA z rodziny magicznych #nierecenzji się wywodzi, choć niczym kot, własnymi ścieżkami chodzi. Rządzi się własnymi prawami, nie przejmując się powtórzeniami. Niekiedy interpunkcję olewa - opisuje, jak czuje, nie tak, jak trzeba. Jest zlepkiem myśli, spostrzeżeń, zachwytów, pocztówką z podróży do książkowych bytów.
Historia jej powstania prosta, mało znana: twórczością pierwszej Czarownicy zainspirowana. Z drugiej Czarownicy zaklęcia zrodzona; trzeciej Czarownicy w pełni poświęcona.
Czasem brak jej sensu, czasem trochę smęci; czasem zauroczy, niekiedy zniechęci.
Popada chwilami ze skrajności w skrajność, więc czytasz Przybyszu na własną odpowiedzialność! :)

"PARABATAI to przyjaciel, który wybrał sobie Ciebie na swojego najlepszego przyjaciela, który uczynił waszą przyjaźń czymś trwałym. Taki ktoś na pewno Cię lubi i z pewnością nigdy nie będzie chciał przestać się z Tobą przyjaźnić." (Parabatajka = spolszczony Parabatai


W dzisiejszej listocenzji o książce...

  • pełnej pożądania, zazdrości, bogactwa i grzechu 
  • bogatej w wulgaryzmy 
  • przepełnionej erotyką 
  • bez scen brutalnych 
  • bez ryzyka łez 
  • bez której Twoja biblioteczka nie spłonie ze wstydu 
  • którą rozpala 6/10 pochodni


Droga Parabatajko,
 
wszyscy trąbią, że idzie ochłodzenie, że będzie szaro, buro i ponuro…
Jakie tam zimno, już ja wiem, jak Ci podnieść temperaturę, aż Ci się krew w żyłach zagotuje i żadne swetry potrzebne nie będą!
On ma 33 lata, ona 18.
On ma gruby portfel, złą reputację i małą córeczkę.
Ona ma problemy rodzinne, podłego ojca i sekret, o który musi walczyć.
Oboje mają do siebie słabość, której mieć nie powinni.
Co z tego wyniknie?
Nie chcę krakać, ale bez Skandalu się raczej nie obejdzie…
 
„Miłość jest bezlitosna.
Miłość jest okrutna.
Miłość to nie uczucie, broń.
Miłość niszczy.
Miłość niszczy.
Miłość niszczy.”

Tak, dobrze widzisz, kolejna goła klata na okładce w moim dorobku.
Owszem, znowu książka grzeszna, ordynarna, ociekająca seksem.
Zgadza się, mimo wszystko i tym razem mi się podobało!
Skandal to powieść równie skandaliczna, co jej poprzedniczki, choć moim zdaniem odrobinę słabsza. Kolejny związek z półki całkowicie zakazanych, kolejna dama w opałach i brutalny, obłędnie przystojny rycerz, kolejna nieprzyzwoicie duża dawka pożądania i zazdrości. Wszystko to już było, ale mimo oklepania fabuły i przewidywalności, czytało mi się to przyjemnie, nieźle się bawiłam i reklamacji składać nie zamierzam.
Bohaterowie, jak to u L.J. Shen, są wyraziści, trochę wulgarni, bardzo niegrzeczni, a momentami lekko irytujący. Do nikogo nie zapałałam wielką miłością, ale jakieś okruchy sympatii dla niektórych postaci wygrzebałam. W książce znajdziesz lepsze i gorsze momenty, nudą raczej nie powiewa, fabuła się klei, a i niemało mądrych słów między tą całą erotyką można odkryć.
Skandal to trochę taka nieprawdopodobna bajka dla dużych dziewczynek. Nic nowego, nic odkrywczego, nic spektakularnego. Oczekiwałam przyjemnego odmóżdżenia i taką właśnie rozrywkę otrzymałam, więc jakby nie patrzeć, historia mnie zadowoliła.
Jeśli masz ochotę na chwilę wytchnienia, dawkę gołych klat i nieprzyzwoitych scen, no to moja droga… Skandal!  
 
„Każdy z nas jest odpowiedzialny za swoje życie.
Zwalanie winy na kogoś innego to oznaka słabości.”


Twoja P.
 
 Za chwilę relaksu w towarzystwie pięknych i bogatych, dziękuję wydawnictwu
EDIPRESSE KSIĄŻKI

16 komentarzy:

  1. To raczej lektura już na przyszłe wakacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. oj,nie wiem czy bym ją polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem takie niezobowiązujące książki są mi potrzebne, więc bardzo możliwe, że ją przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, akurat była mi potrzebna taka chwila wytchnienia ;)

      Usuń
  4. U mnie pierwszy tom jeszcze czeka na swoją kolej :( Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się go przeczytać :/
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwila wytchnienia zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wulgaryzmy zawsze jakoś mnie zniechęcają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to raczej ta seria nie przypadnie Ci do gustu, bo wulgarna to ona jest...

      Usuń
  7. Na razie nie mam ochoty na tego typu książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że nie jest to książka dla mnie, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń